Klachten, medische incidenten, suggesties of feedback

Voel je je onvoldoende gehoord of geholpen? We betreuren dit ten zeerste. 
Meld daarom jouw medische klacht, incident, suggestie of feedback aan onze ombudsdienst.

Dit kan op verschillende manieren:

1. Schriftelijk
AZ Sint-Maria Halle vzw
T.a.v. de Ombudsdienst
Ziekenhuislaan 100
1500 Halle

2. Via ombudsdienst@sintmaria.be

3. Via onderstaand klachtenformulier 
     > Opgelet: dit formulier is niet bestemd voor vragen met betrekking tot facturatie, diefstal, schade en verloren voorwerpen, gebruik hiervoor één van de andere contactformulieren
 

4. Via 02 363 63 24

5. Tijdens een persoonlijk gesprek (maak hiervoor een telefonische afspraak).

Waar vind je de ombudsdienst?

  • De ombudsdienst bevindt zich in de nieuwe vleugel, vlakbij het dagziekenhuis.
  • Wachtruimte: Lounge 2 (Blok C-gelijkvloers)

Openingsuren:

  • Maandag:      13u-17u
  • Dinsdag:         9u-13u
  • Donderdag:    9u-13u
  • Vrijdag:           9u-12u

Door verzending van onderstaand formulier stem je toe dat de verstrekte persoonsgegevens door het AZ Sint-Maria verwerkt worden met als doel jouw vraag te beantwoorden. Hier vind je hoe wij jouw privacy beschermen.

Ombudsdienst

*Verplichte velden